spt зворотній звязок

НВП Спеціальні Полімерні Технології (SPT)

post.spt@gmail.com

Design by WebDreamLab Studio

Деформації та часткове просідання залізничних колій

ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ: Часткове просідання та деформація залізничних колій.

ПРОЯВИ: З'являються нерівномірні просідання рейок колії.

МОЖЛИВІ ПРИЧИНИ: Дія вібрації; руйнація ґрунту як наслідок потрапляння рідин під основу насипу; підвищення рівня ґрунтових вод; землерийні роботи поряд.

ЗВИЧАЙНІ ШЛЯХИ ВИРІШЕНЯ ПРОБЛЕМИ

  • Демонтаж колій, відновлення шару ґрунту з додатковим ущільненням шляхом трамбування, монтаж колій.
  • Також можливий варіант укріплення конструкції за допомогою паль різного виду.

ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕХНОЛОГІЙ SPT®

Використання технологій дає змогу підвищити несучу здатність основи об’єкту до необхідного ступеню та усунути першоджерела проблеми.

ПЕРЕВАГИ ТЕХНОЛОГІЙ SPT®

  • Всі роботи виконуються за допомогою неруйнівних методів інжектування (максимальна шкода – отвори діаметром від 12 до 32 мм).
  • Роботи виконуються у значно стисліші терміни, ніж за звичайно прийнятих методик.
  • При виконанні робіт відсутня потреба у довгостроковій зупинці роботи залізничної колії. У більшості випадків можна обійтися без неї взагалі.
  • Конструкція споруди разом основою не стає важчою. При цьому краще адаптована до вібрацій та наднавантажень.
  • Кількість поліматеріалу, що інжектується, контролюється системою датчиків, що у  реальному часі демонструють ступінь підвищення несучої здатності основи.
  • Роботи виконуються зі збереженням навколишнього середовища.

ЗАГАЛЬНИЙ ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОБІТ

  • Проводиться обстеження об’єкта, збирається вся можлива інформація по об’єкту (геологічні, геофізичні розрізи), для визначення причини деформації.
  • При отриманні необхідної інформації, проводяться розрахунки необхідної кількості матеріалу, схеми і  порядок його введення відповідно до Технологічних Умов.
  • Проект виконання робіт затверджується у  відповідних профільних інститутах.
  • Проводиться буріння та встановлення інжекторних пристроїв.
  • Виконується інжектування у відповідності до ПВР. Бажано при цьому «привантажити» колію рухомим транспортом (електровоз тощо).
  • Виконуються контрольні обстеження (динамічне зондування, геодезичні вимірювання).
  • У разі необхідності проводяться додаткові дослідження стану основ після проведення робіт для перевірки якості проведення робіт та надання повніших гарантій.

Деформації та часткове просідання залізничних колій 2

Завантажити каталог